понедельник, 21 октября 2013 г.

Կոելիո....Վերոնիկան որոշում է մահանալ


 1997 թվականի նոյեմբերի 11. Վերոնիկան որոշում է վերջնականապես մաքրել հաշիվները կյանքի հետ...
* * *
Հասունանալու համար պետք է վճարել համապատասխան գինը:
* * *
Մեզ բոլորիս էլ մի քիչ պակասում է խենթությունը: Ես սկսել եմ հասկանալ, որ կյանքի իմաստի բացակայությունը միայն իմ մեղքն է: Ես ուզում եմ մնալ խելագար, ապրել այնպես, ինչպես երազում եմ, ոչ թե այնպես, ին չպես ուրիշներն են ուզում...
* * *
Մարդ իրեն թույլ է տալիս խելագար լինել, միայն երբ դրա համար պայմաններ կան ստեղծված:
* * *
Ես սկսեցի հասկանալ, որ միայն ես եմ մեղավոր նրանում, որ կյանքը իմաստ չունի:
* * *
Բանտը չի ուղղում հանցագործին, այլ միայն սովորեցնում է նրան նորանոր հանցանքներ գործել:
* * *
Կյանքը այն ժամի սպասումն է, երբ ապագան կախված է միայն քո վճռական գործողություններից:
* * *
Սեր` հենց սա է տղամարդու և կնոջ ամենամեծ խենթությունը:
* * *
Հոգեկան խնդրներ ունեցող մարդը նա է, ով ապրում է իր առանձին աշխարհում...
* * *
Նա հանկարծ նկատեց, որ ատում է նույնիսկ այն մարդուն, ում աշխարհում ամենից շատ էր սիրում....
* * *
-Կյանքում մենք կարող ենք շատ սխալներ թույլ տալ,-ասաց փաստաբանը,- Բացի մեկից. այն, որը մեզ համար կլինի կործանարար: