<<Աստված վեց օրում ստեղծեց աշխարհը, իսկ յոթերորդ օրը` ստեղծեց Ռիո դե Ժանեիրոն>>.
այսպես սիրում են կատակել բրազիլացիները` նկատի ունենալով իրենց քաղաքի հեքիաթային
գեղեցկությունը և անկրկնելի բնությունը:
Երկար ժամանակ Ռիոն երկրի տնտեսական, քաղաքական
և մշակութային
կենտրոնն էր համարվում, սակայն մայրաքաղաքի տեղափոխումը
Բրազիլիա քաղաք և Սան-Պաուլո քաղաքի տնտեսական վերելքից
հետո, Ռիո դե Ժանեիրոի
դերը փոքր ինչ նվազեց: Չնայած տնտեսական
և արտադրական
դիրքերը զիջելուն,
Ռիոն միանշանակ
առաջնային դեր է խաղում ոչ միայն Բրազիլիայի, այլ նաև ողջ Ամերիկյան մայրցամաքի
զբոսաշրջության մեջ, դե իսկ քաղաքի հետ ծանոթությունը զբոսաշրջիկներից շատերը սկսում են Բրազիլիայի
խորհրդանիշ համարվող
Հիսուս Քրիստոսի
արձանից, որ իր թևերը տարածած` կարծես ողջունում է բոլորին: Արձանի մտահղացումը ծագել է դեռևս
1922թ.-ին, երբ տոնվում էր Բրազիլիայի
անկախության 100-ամյակը: Այդ ժամանակ մրցույթ հայտարարվեց
լավագույն հուշարձանի
համար` որպես Բրազիլիայի խորհրդանիշ:
Հաղթեց Հեկտոր դա Սիլվա Կոստայի առաջարկած,
թևերը տարածած`
կարծես քաղաքը գրկող Հիսուսի արձանի միտքը: Արձանի կանգնեցմանը
միացավ նաև եկեղեցին` կազմակերպելով համապետական հանգանակություն:
Պան դե Ասուկառ ժայռը և Կորկովադու բլուրը վերևի ռակուրսից |
Պան դե Ասուկառ ժայռը և Կորկովադու բլուրը վերևի ռակուրսից
Աշխատանքը
սկսելուց առաջ ճարտարապետները, ինժիներները
և քանդակագործները հանդիպեցին Փարիզում,
որպեսզի քննարկեն
բլրի վրա արձանի տեղադրման
հետ կապված բոլոր տեխնիկական
խնդիրները, իսկ խնդիրները քիչ չէին, քանի որ այն պետք է տեղադրվեր մեծ բարձրության վրա և ենթարկվելու
էր տարբեր եղանակային պայմանների
ազդեցությանը: Ֆրանսիացի
քանդակագործ Պոլ Լանդովսկին սկսեց մոդելավորել գլուխը և ձեռքերը,
իսկ ինժեներները
սկսեցին մշակել կարկասը: Նրանց առաջ դրված խնդրի մասշտաբները
դժվար չէ կռահել` արձանի գլուխ 35,6 տ, յուրաքանչյուր ձեռքը 9,1տ, իսկ ձեռքերի բացվածքը
23մ: Արձանը կառուցվեց երկաթբետոնից
և երեսպատվեց
մոխրագույն քարով: Հետո այն Փարիզից տեղափոխվեց
Ռիո դե ժանեիրո և տեղադրվեց Կորկովադու
բլրի վրա: 1931թ. Տեղի ունեցավ արձանի հանդիսավոր բացումը և լուսավորումը:
Արձանի համար բնական պատվանդան
է հանդիսանում
սարը: Հիսուսը կարծես տարածել է թևերը և ցանկանում
է գրկել ոչ միայն Ռիոյի այլև ողջ երկրագնդի
մարդկանց:
Քրիստոսի քանդակը |
1964թ.-ին Հռոմի պապ Պողոս VI–ը կրկնեց արձանի հանդիսավորը լուսավորումը:
Ամերիկյան Ջեներալ էլեկտրիկ ընկերությունը, իբրև քաղաքի համար նվեր Կորկովադու բլրի գագաթին տեղադրեց
44 հզոր ռեֆլեկտորներ`
արձանի լուսավորման
համար: Տեղական ժամանակով ժամը 20-ին 1964թ-ի դեկտեմբերի
31ին ռադիոսիգնալով Վատիկանից հոսանք հաղորդվեց և այդ օրվանից ամեն երեկո Ռիո դե ժանեիրոյի երկնքում
կարծես ճախրում է Հիսուսի ֆիգուրան: Եվս մեկ հանդիսավոր
լուսավորում տեղի է ունեցել
1981-ին Հռոմի պապ Հովհաննես
Պողոս II-ի ներկայությամբ, երբ տոնվում էր արձանի 50-ամյակը: Այսօր դժվար է պատկերացնել
Ռիոն առանց այս արձանի: Այդ իսկ պատճառով շատ զբոսաշրջիկներ քաղաքի հետ ծանոթությունը սկսում են Կորկովադուի բարձունքի
դիտահարթակից: Այստեղից
հիանալի երևում է Կոպակաբանա
և Իպանեմա լողափերը, իսկ ձախ կողմում Մարականան է` աշխարհի ամենամեծ
ստադիոնը և միջազգային օդանավակայանը: Ծովի կողմից վեր է խոյանում Պան-դի-Ասուկար լեռան հիասքանչ
համայնապատկերը: Բլրի գագաթ հասնելը դժվար չէ:
1885-ին կառուցված
տրամվայի գիծը հասնում է գրեթե բլրի գագաթին. վերջին կանգառը արձանից
40 մ հեռավորության վրա է: Այդտեղից պետք է 220 աստիճաններով
բարձրանալ պատվանդանին,
որտեղ գտնվում է դիտահարթակը:
Տաքսիները և ավտոբուսները ամեն օր հարյուրավոր
զբոսաշրջիկներ են տեղափոխում դեպի հուշարձան: Բացի այդ գործում է նաև ճոպանուղի:
Աստիճանի
աջ և ձախ կողմերում
հուշանվերների վաճառակետեր
կան, որտեղից կարելի Հիսուսի պատկերով բացիկներ,
կոկորդիլոսի կաշվից իրեր, կիսաթանկարժեք իրերից զարդեր կամ շատ գեղեցիկ բրազիլական
բազմագույն թիթեռնիկերի
կոլեկցիաներ գնել: Դիտահարթակը բարձր բազրիքներով շրջապատված
օվալաձև պլատֆորմ
է: Բազրիքից
այն կողմ զառիթափ է, որը քաղաքի վրայով թռիչքի տպավորություն է թողնում: Դիտահարթակին
ֆոտոխցիկներով և տեսախցիկներով <<զինված>>
բազմաթիվ տեղացի և օտարերկրյա
զբոսաշրջիկների կարելի է հանդիպել,
ովքեր ցանկանում
են հավերժացնել
Հիսուսի հուշարձանի
մոտ իրենց ներկայությունը:
Նյութը պատրաստեց Լուսինե Մակիյանը
Комментариев нет:
Отправить комментарий