суббота, 13 сентября 2014 г.

Աննա Գավալդա.«Ես սիրում էի նրան»



*** -Դուք նրան սիրու՞մ էիք:
-Այո:

-Ինչքա՞ն:

-Ես նրան սիրում էի:


*** Ես աղոթում էի, որ նա առանց ինձ չկարողանա ապրել


*** Որքա՞ն ժամանակ ես հիշում այն մարդու բույրը, ով քեզ սիրել էիսկ երբ ի՞քնդ ես դադարում սիրել:

Ինձ ավազե ժամացույց է պետք:

*** Ես սիրահարվեցի` հիվանդանալու պես: Ինքս դա չուզելով, չհավատալով, իմ կամքին հակառակ, առանց պաշտպանվելու հնարավորության, իսկ հետոհետո կորցրի նրան նույնքան հանկարծակի


*** Ես հենց նոր բացահայտեցի, որ ապրելը ավելի հեշտ է, եթե դու երջանիկ ես


*** Երջանկությունն իմ ձեռքերում էր, իսկ ես այն բաց թողեցի, որպեսզի գոյությունս չբարդացնեմ: Սակայն ամեն ինչ այնքա՜ն պարզ էր: Բավական էր միայն ձեռքս պարզեի, մնացած ամեն ինչը այսպես թե այնպես կդասավորվեր


*** Միշտ խոսում են լքվածների դժբախտության մասինիսկ դու երբևէ մտածե՞լ ես նրանց մասին, ովքեր գնում ենչէ՞ որ նրանք, ովքեր դժբախտություն են բերում, նույնպես տառապում են: Նրանց, ում լքում են, բոլորը խղճում են, մխիթարում, իսկ ինչպե՞ս վարվել նրանց հետ, ովքեր գնում են


*** Հիմա կյանքին նայելու եմ դռան անցքից: Ոչ ոքի առջև այլևս դուռ չեմ բացելու:


*** Մի՞թե սա բնական է՝ լինել այսքան երջանիկ: Սա արդարացի՞ է: Ի՞նչ գին եմ ես վճարելու սրա համար:


*** Ես երկար մտածեցի և հասկացա, որ սա ամենալավ ելքն է դրությունից. ես կանեմ այնպես, ինչպես դու, կապրեմ իմ կյանքով ու կսիրեմ քեզ, բայց հեռվից


*** Մարդիկ առաջվա նման գալու են քո կյանք և գնալու են այդտեղիցև դու կրկին տառապելու ես:


*** Պետք է լացել բոլոր արցունքները մեկընդմիշտԴուրս թափել բոլոր արցուքները, սպունգի նման քամել իմ մեծ, տխուր մարմինը ու թերթել էջըմտածել ուրիշի մասինառաջ գնալ փոքր քայլերով և ամեն ինչ սկսել նորից


*** Դու կարծում ես, թե երջանիկ լինելու իրավունք ունե՞ս. դա ընդհամենը թակարդ է: Որքան հիմար ենք բոլորս: Որքան միամիտ պետք է լինել, թեկուզ մեկ վայրկյան հավատալու համար, որ ողջ կյանքը մեր հսկողության տակ է:


*** … Ինձ թվում է՝ մենք մեզ լավ ենք զգում միասինԵս սիրում եմ լինել քեզ հետ, որովհետև այսպես երբեք չեմ կարոտում: Երբ նույնիսկ մենք չենք խոսում


*** Ինչու՞ թուլություն ցուցաբերել: Որպեսզի ավելի ուժե՞ղ հարվածեն


*** Երբեք բացատրություններ չտալ, երբեք զջումները չարտահայտել


*** Իմ ընտանիքում գրկախառնվելն ու համբուրվելը նույնքան բնական է եղել, որքան շնչելը:


*** Քո թերությունները լրացնում են իմ արժանապատվությունը


Դե եսիմ` Գ. Ն.

Комментариев нет:

Отправить комментарий